Nasza Oferta
Zarządzanie nieruchomościami
- dokonanie rejestracji wspólnoty (REGON, NIP, rachunek bankowy),
- zawieranie umów na dostawy mediów (woda, c.o)
- zawieranie umów na usługi (wywóz nieczystości, konserwacja, sprzątanie, ochrona, przeglądy techniczne, nadzory, remonty) ,
- zawieranie umów ubezpieczenia budynku,
- reprezentacja wspólnoty na zewnątrz przed różnymi organami,
- reprezentacja wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami.
- regulowanie należności nieruchomości poprzez rachunek bankowy,
Administrowanie
- przeglądy nieruchomości,
- nadzór nad usługodawcami,
- dbanie o prawidłową konserwację,
- wydawanie właścicielom lokali niezbędnych zaświadczeń,
- prowadzenie korespondencji z właścicielami,
- wyszukiwanie firm świadczących usługi; negocjowanie cen i warunków umów,
- zwoływanie zebrań sprawozdawczych Wspólnoty co najmniej raz w roku, nie później niż do końca pierwszego kwartału każdego roku kalendarzowego.
- przygotowywanie zebrań włączając w szczególności zapewnienie lokalu umożliwiającego odbycie zebrania oraz przygotowanie porządku zebrania i projektów uchwał Wspólnoty.
- zawiadamianie właścicieli lokali na piśmie o terminie, miejscu i porządku zebrania.
- zbieranie indywidualnie oddawanych głosów w sprawach uchwał Wspólnoty oraz niezwłoczne powiadamianie na piśmie każdego właściciela lokalu o treści uchwały, która została podjęta z udziałem głosów zebranych indywidualnie.
- przygotowanie planu gospodarczego
Księgowość
- otwarcie rachunku bankowego wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek,
- prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów i usług,
- prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną,
- pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek,
- pobieranie dochodów z pożytków,
- windykacja należności,
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
- rozliczanie się z Urzędem Skarbowym i składanie deklaracji.Obsługa techniczna nieruchomości
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego, zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
- zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie,
- zlecanie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku,
- kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków
- nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizacje; odbiór tych prac, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych.
Utrzymanie czystości
Zakres usług porządkowych odnosi się do całej nieruchomości.
Codziennie:
- zamiatanie klatek schodowych, korytarzy,
- mycie i ścieranie kurzu z wszystkich powierzchni takich jak: poręcze, parapety, skrzynki na listy, itd.
- przecieranie na mokro drzwi wejściowych na klatki schodowe,
- zawiadamianie administracji osiedla o zauważonych nieprawidłowościach na terenie osiedla.
Raz w tygodniu:
- zmywanie na mokro klatek schodowych, korytarzy,
- zamiatanie terenów przyległych do budynków.
Okresowo:
- mycie okien na klatkach schodowych,
- w okresie zimowym odśnieżanie,
- w okresie zimowym posypywanie podjazdów i chodników piaskiem oraz zabezpieczenie przed oblodzeniem.