OFERTA

Nasza   Oferta

Zarządzanie nieruchomościami

 

  • dokonanie rejestracji wspólnoty (REGON, NIP, rachunek bankowy),
  • zawieranie umów na dostawy mediów (woda, c.o)
  • zawieranie umów na usługi (wywóz nieczystości, konserwacja, sprzątanie, ochrona,   przeglądy techniczne, nadzory, remonty) ,
  • zawieranie umów ubezpieczenia budynku,
  • reprezentacja wspólnoty na zewnątrz przed różnymi organami,
  • reprezentacja wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami.
  • regulowanie należności nieruchomości poprzez rachunek bankowy,

    Administrowanie

  • przeglądy nieruchomości,
  • nadzór nad usługodawcami,
  • dbanie o prawidłową konserwację,
  • wydawanie właścicielom lokali niezbędnych zaświadczeń,
  • prowadzenie korespondencji z właścicielami,
  • wyszukiwanie firm świadczących usługi; negocjowanie cen i warunków umów,
  • zwoływanie zebrań sprawozdawczych Wspólnoty co najmniej raz w roku, nie później niż do końca pierwszego kwartału każdego roku kalendarzowego.
  • przygotowywanie zebrań włączając w szczególności zapewnienie lokalu umożliwiającego odbycie zebrania oraz przygotowanie porządku zebrania i projektów uchwał Wspólnoty.
  • zawiadamianie właścicieli lokali na piśmie o terminie, miejscu i porządku zebrania.
  • zbieranie indywidualnie oddawanych głosów w sprawach uchwał Wspólnoty oraz niezwłoczne powiadamianie na piśmie każdego właściciela lokalu o treści uchwały, która została podjęta z udziałem głosów zebranych indywidualnie.
  • przygotowanie planu gospodarczego

Księgowość

  • otwarcie rachunku bankowego wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek,
  • prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów i usług,
  • prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną,
  • pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek,
  • pobieranie dochodów z pożytków,
  • windykacja należności,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
  • rozliczanie się z Urzędem Skarbowym i składanie deklaracji.Obsługa techniczna nieruchomości
  • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego, zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
  • zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie,
  • zlecanie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku,
  • kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków
  • nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizacje; odbiór tych prac, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych.

Utrzymanie czystości

Zakres usług porządkowych odnosi się do całej nieruchomości.

Codziennie:

  • zamiatanie klatek schodowych, korytarzy,
  • mycie i ścieranie kurzu z wszystkich powierzchni takich jak: poręcze, parapety, skrzynki na listy, itd.
  • przecieranie na mokro drzwi wejściowych na klatki schodowe,
  • zawiadamianie administracji osiedla o zauważonych nieprawidłowościach na terenie osiedla.

Raz w tygodniu:

  • zmywanie na mokro klatek schodowych, korytarzy,
  • zamiatanie terenów przyległych do budynków.

Okresowo:

  • mycie okien na klatkach schodowych,
  • w okresie zimowym odśnieżanie,
  • w okresie zimowym posypywanie podjazdów i chodników piaskiem oraz zabezpieczenie przed oblodzeniem.